Saturday, April 10, 2010




Assakamualaikum...
Ni gambar anak murid saya masa saya praktikum.... pengalaman yang tidak dapat saya lupakan...lagi-lagi masa first time saya dengar mereka panggil saya cikgu.....hehehe......pada mulanya saya ingat saya tidak dapat mengajar sebab saya tidak tahu macam mana nak mengajar mereka......tapi orang kata belajar dari pengalaman.....
Pada awal-awal minggu tu nampaklah kekoknya.....rasa macam semua yang saya buat tak betul.....adakalanya sampai saya tak boleh nak kawal kelas.....hehehe....tapi lama kelamaan.....saya dapat rasa perubahan...walaupun tak banyak tapi saya bangga kerana perubahan tersebut......tapi itu tak bermakna ianya dah cukup bagus.....sebab saya masih lagi dalam proses belajar.....saya takkan putus asa dan akan lebih berusaha untuk memperbaiki cara mengajar saya.....hehehe
Tapi sekarang ni saya dah habis praktikum......saya rindu sangat saat tu.....rindu sekolah....rindu murid-murid......rindu suasana dalam kelas.....rindu kat masakan yang dimasak di prasekolah..... rindu baca doa makan sama-sama ngan pelajar.....rindu time mereka suruh saya bacakan buku cerita......macam-macam la.....
Saya harap dapat jumpa mereka lagi dan harap mereka tidak akan lupa kat cikgu Ismah diaorang....sekian..=)

No comments:

Post a Comment